SDCR-EN001 Cyber Dragon Core/Cyber Dragon Noyau super rare
When this card is Normal Summoned: Add 1 "Cyber" or "Cybernetic" Spell/Trap Card from your Deck to your hand. If your opponent controls a monster and you control no monsters: You can banish this card from your Graveyard; Special Summon 1 "Cyber Dragon" monster from your Deck. You can only use 1 "Cyber Dragon Core" effect per turn, and only once that turn. This card's name becomes "Cyber Dragon" while it is on the field or in the Graveyard.
Quand cette cartes est invo normal: Ajoutez 1 carte "cyber" ou "cybernetique" de votre deck à votre main. Si votre adverssaire controle un monstre et que vous controlez aucun monstre: vous pouvez bannir cette carte de votre cimetière; invo spé 1 "Cyber Dragon" de votre deck. Vous pouvez seulement utilisez l'effet de 1 "cyber dragon core" par tour et seulement une fois ce tour. Le nom de cette carte deviens "Cyber dragon" tant que elle est sur le terrain ou dans le cimetière.
SDCR-EN002 Cyber Dragon Drei super rare
When this card is Normal Summoned: You can have the Levels of all "Cyber Dragons" you currently control become 5. You cannot Special Summon any monsters during the turn you activate this effect, except Machine-Type monsters. If this card is banished: Target 1 "Cyber Dragon" you control; it cannot be destroyed by battle or card effects until the end of this turn. This card's name becomes "Cyber Dragon" while it is on the field or in the Graveyard.
Quand cette carte est invoqué normalement: vous pouvez faire que le niveau de tout les cyber dragon que vous controlez deviens 5. Vous pouvez pas invo spé de monstre durant le tour où vous activez cette effet, excepter des monstres machines. Si cette carte est bannis: ciblé 1 "Cyber Dragon" que vous controlez; il peut pas être détruit au combat ou par des effets de carte jusqu''à la fin de ce tour. Le nom de cette carte deviens Cyber Dragon tant qu'elle ets face recto sur le terrain.
SDCR-EN003 Cyber Dragon
SDCR-EN004 Cyber Dragon Zwei
SDCR-EN005 Proto-Cyber Dragon
SDCR-EN006 Cyber Valley
SDCR-EN007 Cyber Larva
SDCR-EN008 Cyber Phoenix
SDCR-EN009 Cyber Dinosaur
SDCR-EN010 Cyber Eltanin
SDCR-EN011 Armored Cybern/ Cyber Vouivre cuirassée
SDCR-EN012 Satellite Cannon
SDCR-EN013 Solar Wind Jammer/ Brouilleur de Vent solaire
SDCR-EN014 Jade Knight/Chasseur de Jade
SDCR-EN015 Falchionβ
SDCR-EN016 Reflect Bounder
SDCR-EN017 The Light - Hex-Sealed Fusion/ La lumière fusion du sceau maudit
SDCR-EN018 Shining Angel / Ange lumineux
SDCR-EN019 Cyber Repair Plant
If "Cyber Dragon" is in your Graveyard: Activate 1 of these effects. If there are 3 or more "Cyber Dragons" in your Graveyard, you can activate both of these effects, and resolve in sequence. You can only activate 1 "Cyber Repair Plant" per turn.
● Add 1 LIGHT Machine-Type monster from your Deck to your hand.
● Target 1 LIGHT Machine-Type monster in your Graveyard; shuffle that target into the Deck.
Si "Cyber dragon" est dans votre cimetière: activez 1 des ces effets. Si il sont 3 ou plus, vous pouvez activez ces 2 effets et les resoudre.
-Ajoutez 1 monstre mahcine lumière de votre deck à votre main.
-Ciblez 1 monstre lumière machine dans votre cimetière; mélangez les cibles au deck.
SDCR-EN020 Evolution Burst / Explosion d'Évolution
SDCR-EN021 Super Polymerization
SDCR-EN022 Power Bond / Lien de Puissance
SDCR-EN023 Limiter Removal
SDCR-EN024 Megamorph
SDCR-EN025 D.D.R. - Different Dimension Reincarnation
SDCR-EN026 Mystical Space Typhoon
SDCR-EN027 Light of Redemption /. Lumière de Rédemption
SDCR-EN028 Machina Armored Unit /Unité Cuirassée Méchabot
SDCR-EN029 Cyber Network / Cyber Réseau
Destroy this card during your 3rd Standby Phase after activation. Once per turn, if "Cyber Dragon" is on the field: You can banish 1 LIGHT Machine-Type monster from your Deck. When this card on the field is sent to the Graveyard: Special Summon as many of your banished LIGHT Machine-Type monsters as possible and destroy all Spell/Trap Cards you control. Those monsters cannot activate their effects. You cannot conduct your Battle Phase the turn you activate this effect.
Détruisez cette carte durant votre 3e standby phase après son activation. Une fois par tour, Si "cyber dragon" ets sur le terrain: vous pouvez bannir 1 monstre lumière machine de votre deck. Quand cette carte est sur le terrain est envoyé au cimetière: invo spé n'importe quel nombre de monstre machine bannis lumière que possible et détruisez les mp que vous controlez. Ces monstres peuvent pas activer leur effet: vous pouvez pas conduire votre battle phase le tour où vous activez cette effet.
SDCR-EN030 Cybernetic Hidden Technology / Technologie Cybernétique Secrète
SDCR-EN031 Three of a Kind / Brelan
SDCR-EN032 Trap Stun
SDCR-EN033 Dimensional Prison
SDCR-EN034 Malevolent Catastrophe / Catastrophe Infernale
SDCR-EN035 Waboku
SDCR-EN036 Call of the Haunted Common
SDCR-EN037 Cyber Twin Dragon Ultra Rare
SDCR-EN038 Cyber Dragon Nova Ultra Rare
2 Level 5 Machine-Type monsters
Once per turn: You can detach 1 Xyz Material from this card, then target 1 "Cyber Dragon" in your Graveyard; Special Summon that target. Once per turn, during either player's turn: You can banish 1 "Cyber Dragon" from your hand or face-up from your Monster Card Zone; this card gains 2100 ATK until the End Phase. If this card in your possession is sent to your Graveyard by your opponent's card effect: You can Special Summon 1 Machine-Type Fusion Monster from your Extra Deck.
2 monstre machine niveau 5
Une fois par tour: vous pouvez détachez 1 matériel xyz de cette carte, ensuite ciblé 1 "Cyber Dragon" dans votre cimetière; invo spé cette cible. Une fois par tour, durant le tour de chaque joueur: vous pouvez bannir 1 monstre cyber dragon de votre main ou face recto sur le terrain d'une zone carte monstre; cette carte gagne 2100 d'ATK jusqu'à la end phase. Si cette carte en votre possession est envoyé au cimtière par l'effet d'une caret adverse: vous pouvez invo spé 1 monstre fusion machine de votre extra deck.